• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Chì aspetti deve esse cunsideratu in a selezzione di servomotori

A selezzione di servomotori hè una grande prova di u livellu prufessiunale di u persunale di l'acquistu.Parechje persone di l'acquistu solu à sente i suggerimenti di u venditore quandu compranu, ma hè sempre difficiule di cumprà un servo driver adattatu.Allora chì deve esse fattu per a selezzione di u servomotore?

3

A selezzione di u mutore si riferisce principalmente à i seguenti cinque aspetti:
1. Parametri di u mutore Servo: Prima, capiscenu a specificazione è u mudellu, e caratteristiche funziunali, u tipu di prutezzione, a tensione nominale, u currente nominale, a putenza nominale, a freccia di putenza, u livellu d'insulation, etc.Questi cuntenuti ponu esse basamente furnisce una basa di riferimentu per l'utilizatori per selezziunà currettamente i protettori.
2. Cundizioni ambientali: si riferenu principarmenti à a temperatura normale, alta temperatura, fretu altu, currusioni, vibrazioni, tempesta di sabbia, altitudine, contaminazione elettromagnetica, etc.
3. Motor Usage: Principalmente si riferisce à e caratteristiche necessarie per guidà l'equipaggiu meccanicu, cum'è e diverse caratteristiche meccaniche di carica cum'è ventilatori, pompe, compressori d'aria, torni, unità di pumping field oil, etc.
4. Modu di cuntrollu: I modi di cuntrollu includenu manuale, autumàticu, cuntrollu lucale, cuntrollu remota, operazione indipindente stand-alone, è cuntrollu centralizatu di a linea di produzzione.I metudi di partenza includenu direttu, step-down, angolo stella, reostat sensitivu à a frequenza, convertitore di frequenza, start soft, etc.
5. Altri aspetti: u monitoraghju di l'utilizatori è a gestione di a pruduzzione in situ, è a gravità di l'impattu di u downtime anormali nantu à a produzzione.Ci sò parechji fatturi ligati à a selezzione di prutettori, cum'è u locu di stallazione, l'alimentazione è e cundizioni di u sistema di distribuzione;Hè ancu necessariu di cunsiderà s'ellu si cunfigurà a prutezzione per i muturi appena acquistati, aghjurnà a prutezzione di u mutore, o migliurà a prutezzione di u mutore d'accidenti;A difficultà di cambià u modu di prutezzione di u mutore è u gradu d'impattu nantu à a produzzione deve ancu esse cunsideratu;A selezzione è l'aghjustamentu di u protettore deve esse cunsideratu cumpletamente basatu annantu à e cundizioni di travagliu attuali in u situ.


Tempu di post: 28-mar-2023