• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Cosa hè un servo drive?Chì sò i vantaghji di i servo driver?

Servo driver hè un tipu di controller utilizatu per cuntrullà u muvimentu di u mutore, chì pò realizà u cuntrollu estremamente precisu di u muvimentu di u mutore.Ghjoca un rolu impurtante in l'applicazioni d'automatizazione, cum'è l'automatizazione industriale, a robotica, l'aerospaziale, l'equipaggiu medicale, i veiculi automatichi è altri campi.

I servomotori travaglianu cunvertisce segnali di input in segnali chì cuntrolanu u muvimentu di u mutore.In u sistema servo, u cunduttore riceve u segnu di cuntrollu da u controller è guida u currente à u mutore attraversu l'amplificatore di corrente, rializendu cusì u scopu di cuntrullà a rotazione di u mutore.U cunduttore pò ancu monitorà u statu di funziunamentu di u mutore è furnisce segnali di feedback à u controller per chì u controller pò aghjustà i segnali di output in tempu per mantene a precisione è a stabilità di l'operazione di u mutore.

 

Servo driver hè cumpostu di circuitu di cuntrollu, circuitu di putenza è circuitu di feedback.

Circuitu di cuntrollu:

U circuitu di cuntrollu hè a parte core di u servo driver, chì hè cumpostu di microprocessore è controller.U circuitu di cuntrollu riceve u signale di cumanda da u servocontroller è u cunvertisce in u signale di cuntrollu di u circuitu di putenza di u driver, chì cuntrola u muvimentu di u servomotore è l'azzione di l'equipaggiu perifericu.

Circuitu di putenza:

U circuitu di putenza hè una parte impurtante di u servomotore, cuntrolla u currente di output è a tensione di output attraversu u tubu di putenza è altri cumpunenti, cusì chì u servomotore secondu e esigenze di cuntrollu di velocità è di guida.

Circuitu di feedback:

U circuitu di feedback hè utilizatu per detectà a pusizione di output di u servomotore è alimenta l'infurmazioni di pusizioni rilevati in tempu reale à u circuitu di cuntrollu per ottene un effettu di cuntrollu più precisu.U circuitu di feedback include principalmente codificatore, elementu Hall è sensor.

 3

I servo driver anu i seguenti vantaghji:

1. Alta precisione: Servo driver pò ottene a pusizione di alta precisione, a vitezza, u cuntrollu di torque è pò cuntrullà accuratamente u mutore per ottene u megliu efficienza.

2. Risposta rapida: U servo driver hà una vitezza di risposta rapida è pò generà un cuntrollu precisu di putenza è di pusizioni in pocu tempu, ottenendu cusì u muvimentu di alta velocità è l'applicazioni di taglio à alta velocità.

3. Stabile è affidabile: U servo driver adopta a tecnulugia di cuntrollu di circuitu chjusu, chì pò monitorà a pusizione è a velocità di u mutore in tempu reale per assicurà a stabilità è a fiducia di u funziunamentu di u mutore.

4. Versatilità: U servo driver pò sustene una varietà di modi di cuntrollu, cum'è u cuntrollu di a pusizione, u cuntrollu di a vitezza, u cuntrollu di torque, etc., ma pò ancu rializà a tecnulugia di cuntrollu avanzata, cum'è u cuntrollu di trajectoria, u cuntrollu PID, etc.

5. Energy saving: Servo drive pò rializà cunversione energia efficaci, è hà a funzione di salvà energia.Cù un cuntrollu precisu, l'energia pò esse risparmiata è i costi ridotti.

6. Convenient and adjustable: u servo driver hè faciule d'aghjustà è pò adattà à diversi ambienti di travagliu è esigenze di l'applicazioni per mezu di l'ajustamentu simplice.

7. Anchiamènti usatu: i servo drivers sò largamente usati in l'utensili di macchina, l'equipaggiu d'automatizazione, a stampa, i machini tessili, l'alimentari, i strumenti medichi, l'industria automobilistica è altri campi.

 

E caratteristiche funziunali principali di u servo driver sò i seguenti:

1. Cuntrolla precisa: Servo driver adopta un sistema di cuntrollu chjusu, chì pò cuntrullà accuratamente a vitezza è a pusizione di u mutore.

2. Prestazione d'alta veloce: U servo driver hà e caratteristiche di risposta veloce è alta velocità, chì ponu risponde à i bisogni di u muvimentu di alta velocità.

3. Control di pusizioni di alta precisione: Servo driver hà una precisione di cuntrollu di pusizioni assai alta, pò scuntrà i bisogni di cuntrollu di pusizioni d'alta precisione.

4. Programmable: servo drivers pò esse programatu per ottene una varietà di cuntrollu di trajectoria di muvimentu cumplessu.

5. Stabilità è reliability: u servo driver hà una bona stabilità è reliability, è ùn hè micca propensu à fallimentu in u funziunamentu longu tempu.

6. Wide range of application: servo drive pò esse appiicata à parechji tippi di mutore, ponu risponde à i bisogni di diversi campi d'applicazione.


Tempu di post: May-12-2023