• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

U controller di tippu di bus Vector VE mostra a bellezza di u cuntrollu di u muvimentu

L'avvenimentu annuale in u campu industriale - a Fiera Internaziunale di l'Industria Chine 2019 hà iniziatu à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione di Shanghai u 17 di settembre. Roboti è cumpagnie d'automatizazione da u mondu sanu cumpetenu nantu à a stessa tappa, chì pò esse chjamata una magnifica automatizazione. "Blockbuster".

Cum'è un promotore di a fabricazione intelligente, Vikeda hà purtatu i controller di muvimentu VA, i sistemi servo di bus VC è altri prudutti à u so debut.In questa mostra, Vector hà lanciatu un novu controller di muvimentu di bus VE.
Booth
U controller di muvimentu di a serie VE supporta a lingua di prugrammazione standard internaziunale IEC61131-3, cumpresi i metudi di cuntrollu di impulsi, analoghi, bus CANopen, bus EtherCAT 4, di quale u bus EtherCAT pò purtà finu à 64 assi per u cuntrollu di u muvimentu, è hè dotatu di una ricchezza di Modulu di espansione IO è interfaccia di cumunicazione.L'abbundanti moduli di funzione di cuntrollu di muvimentu accumpagnati da un CPU putente portanu a bellezza di u cuntrollu di u muvimentu à l'estremu.

Stabbilita in u 2004, Vector hè stata implicata prufondamente in l'industria di l'automatizazione per più di deci anni.Cù a so dedicazione è a prufessionalità, furnisce suluzioni di cuntrollu di u muvimentu generale per l'industria di l'automatizazione, cù servo drive auto-sviluppati, controller di muvimentu è interfacce omu-macchina.Etc. custituiscenu a so matrice di produttu.

Fighjendu nantu à crea valore cù a tecnulugia è fucalizza nantu à alta efficienza è risparmiu d'energia, cusì chì ogni impresa pò utilizà un sistema di cuntrollu automaticu simplice è efficiente, chì hè a visione di Vector.

Duranti l'anni, Vikeda, cù a so strategia di sviluppà suluzioni persunalizati di cuntrollu di muvimentu per i segmenti di u mercatu, hà cuntinuatu à cultivà in l'industria di stampa.A ricerca è u sviluppu di a tecnulugia basatu annantu à i spazii in biancu di l'industria hà datu un vantaghju di primu mutore in questa industria.
In u mercatu di l'equipaggiu di pre-stampa è post-stampa di a macchina di laminazione, di stampa di etichette è di fustellatura, Vector hè basatu annantu à i controller di muvimentu auto-sviluppati è servo drive, servomotori, software di cunfigurazione, ecc. , u cuntrollu sincronu, a ricerca approfondita è l'applicazione di u cuntrollu di tensione è diverse superposizioni di u muvimentu furnisce una suluzione cumpleta per u cuntrollu di u muvimentu chì cuntinueghja à aiutà u sviluppu di l'industria di stampa.
À mezu à elli, in l'industria di stampa di etichette è fustellatura di l'equipaggiu di pre-stampa è post-stampa, per via di e so caratteristiche di prucessu di ligame d'alta precisione, alta frequenza è multi-assi, u sistema di cuntrollu hè sempre statu u mondu di i prudutti impurtati. , è Vector hè unu di i pochi innovazioni domestiche.Un monopoliu in questa industria.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021