• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Un servomotore avanzatu di vettore chì permette l'industria, un mutore lineare di precisione intelligente domesticu dedicatu à u cunduttore per vene

Tecnulugia di mutore lineare, cum'è un novu tipu di trasmissioni di alimentazione sviluppatu in l'ultimi anni, hè stata attribuita impurtanza in l'industria mundiale di a machina in virtù di i so vantaghji, è hà iniziatu una onda di mutore lineale in Europa è in altre regioni industriali sviluppate.

U mutore lineare pò pruduce direttamente un muvimentu meccanicu lineale cuntinuu in una direzzione unica o avanti è avanti, senza un dispositivu di cunversione di trasmissione meccanica intermedia, a tecnulugia di mutore lineare hè stata maturata gradualmente da a so nascita è u sviluppu, à u stessu tempu, u mutore lineare cum'è una nova tecnulugia di guida. Cù i vantaghji unichi di l'alta precisione, menu usura, risposta rapida, bassu rumore, alta efficienza operativa è pocu voluminu, u mutore lineare hè diventatu u modu di trasmissione ideale di ogni tipu di macchine utensili ultra-alta velocità è precisione.In taglio laser, incisione, marcatura, linea di foratura, macchine utensili CNC di precisione, equipaggiu di prova di precisione, automatizazione industriale, logistica è sistema di trasportu hà una larga gamma di applicazioni.

1

Caratteristiche di u mutore lineare

In u sistema di alimentazione di a macchina, a più grande differenza trà l'azionamentu di u mutore lineale è l'accionamentu di u mutore rotativu originale hè di annullà tuttu u ligame di trasmissione meccanica intermedia da u mutore à u bancu di travagliu (piastra di trascinamentu), è accurtà a lunghezza di l'alimentazione di a macchina. catena di trasmissione à zero.Stu modu di trasmissione hè chjamatu trasmissioni zero.Hè per via di stu modu di trasmissione zero chì u modu originale di mutore rotativu ùn pò micca ottene l'indice di prestazione è alcuni vantaghji.

Driver speciale per u mutore lineare Vector

Cum'è un capu tecnulugicu in u campu di u cuntrollu di u muvimentu in Cina, Vector ùn solu persunalizà ogni tipu di servo drive speciali per diverse industrii.Inoltre, avemu sviluppatu u servomotore di motori lineari d'altu rendiment VC800 cumminendu 18 anni di sperienza è tecnulugia innovativa in l'industria di cuntrollu di u muvimentu cù tecnulugia industriale è percezione di a direzzione di u ventu.Integrendu l'ultima tecnulugia di servocontrollu, pudemu rializà u cuntrollu di alta precisione di u mutore lineale.

2

U driver di u mutore lineare Vector VC800 hà e seguenti caratteristiche:

Compatibile cù codificatore ABZ incrementale standard, opzionale HALLU HALLV HALLW.

L'encoder incrementale ABZ utilizza direttamente u principiu di cunversione fotoelettrica per emette trè gruppi di fasi A, B è Z di impulsi d'onda quadra.A diferenza di fasa trà u gruppu A è u gruppu B hè 90. Cusì, a direzzione di rotazione pò esse facilmente ghjudicata, è a fase Z hè un impulsu per rivoluzione per u posizionamentu di u puntu di riferimentu.Struttura di principiu hè simplice, a vita media di a macchina pò esse in decine di millaie d'ore, forte capacità anti-interferenza, alta affidabilità.

Pò esse cunfiguratu cum'è una ricerca automatica di a fase à l'accensione.A fase di l'attuatore pò ancu esse ottenuta accuratamente sottu a cundizione di disturbazione di carica è rotazione unidirezionale bluccata.

U mutore currispundente hè simplice, cù l'identificazione automatica di i paràmetri di l'avvolgimentu di u stator, l'identificazione automatica di a qualità di l'attuatore, l'estimazione di a distanza di u polu magneticu è l'impostazione automatica di a larghezza di banda di l'anellu attuale.U software VECObserver pò abbinà rapidamente i mutori lineari.

Supporta a funzione di frenu dinamica, in circustanze anormali pò fà u frenu veloce di u mutore, impedisce a velocità.

U locu di u sustegnu massimu 4 MHZ cumanda input, dopu à 4 volte AB frequenza di impulsu pò esse sin'à 16 MHZ.

Supporta a funzione di correzione di pusizioni.Dopu a correzione, l'encoder magneticu pò ottene a precisione di pusizioni massima di ± 1μm.

Rispondi prestu.U ciclu di cuntrollu di loop currente più veloce hè 80KHz, è u ciclu di cuntrollu di loop di velocità più veloce hè 40KHz.

 

 


Postu tempu: Apr-04-2023