• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Metudu di ispezione di mantenimentu di servo drive

U sistema servo include un servo drive è un servo motor.L'unità usa un feedback precisu cumminatu cù un processatore di signali digitale DSP d'alta velocità per cuntrullà l'IGBT per generà un output di corrente precisa, chì hè utilizatu per guidà u servomotore AC sincronu di magnete permanente trifase per ottene una regulazione precisa di a velocità è funzioni di posizionamentu.In cunfrontu cù i motori ordinali, i servo drive AC anu parechje funzioni di prutezzione in l'internu, è i mutori ùn anu micca spazzole è commutatori, cusì u travagliu hè affidabile è a carica di mantenimentu è mantenimentu hè relativamente chjuca.

Per allargà a vita di travagliu di u servosistema, i seguenti prublemi deve esse attentu à durante l'usu.Per l'ambienti di u funziunamentu di u sistema, i cinque elementi di temperatura, umidità, polvera, vibrazione è tensione d'ingressu deve esse cunsideratu.Pulite regularmente u sistema di dissipazione di calore è ventilazione di u dispusitivu di cuntrollu numericu.Verificate sempre se i ventilatori di rinfrescante nantu à u dispusitivu di cuntrollu numericu funzionanu bè.Si deve esse inspeccionatu è puliti ogni sei mesi o un quartu secondu l'ambiente di l'attellu.Quandu a macchina CNC ùn hè micca usata per un bellu pezzu, u sistema CNC deve esse mantinutu regularmente.

Prima di tuttu, u sistema CNC deve esse energizatu spessu, è lasciate correre senza carica quandu a macchina hè chjusa.In a stagione di piogge, quandu l'umidità di l'aria hè relativamente alta, l'electricità deve esse attivata ogni ghjornu, è u calore di i cumpunenti elettrici stessi deve esse usatu per caccià l'umidità in l'armadiu CNC per assicurà u rendiment stabile è affidabile di u cumpunenti ilittronica.A pratica hà dimustratu chì una machina strumentu chì hè spessu parcheggiata è micca utilizata hè propensu à diversi fallimenti quandu hè attivatu dopu un ghjornu di pioggia.A causa di e cundizioni di travagliu di l'utilizatori finali di u sistema di cuntrollu di u muvimentu è a limitazione di e capacità di supportu tecnicu di l'ingegneria di prima linea di a cumpagnia, u sistema elettromeccanicu hè spessu incapaci à ottene una bona gestione di l'equipaggiu, chì pò accurtà u ciclu di vita di l'equipaggiu meccatronica, o riduce a capacità di produzzione per fallimentu di l'equipaggiu.Perdita di benefici ecunomichi.

Servo driver hè un tipu di controller utilizatu per cuntrullà u servomotore.A so funzione hè simile à quella di un convertitore di frequenza chì agisce nantu à un mutore AC ordinariu.Hè una parte di u sistema servo è hè principalmente utilizatu in u sistema di pusizioni d'alta precisione.In generale, u servomotore hè cuntrullatu da trè metudi di pusizioni, vitezza è torque per ottene u posizionamentu di u sistema di trasmissione di alta precisione.Hè attualmente un pruduttu high-end di tecnulugia di trasmissione.

Allora cumu pruvà è riparà u servo drive?Eccu alcuni metudi:

1. Quandu l'oscilloscopiu hà verificatu l'output di monitoraghju attuale di l'unità, hè statu truvatu chì era tuttu u rumore è ùn si pudia leghje.

A causa di l'errore: U terminal di output di u monitoraghju attuale ùn hè micca isolatu da l'alimentazione AC (trasformatore).Soluzione: Pudete utilizà un voltmetru DC per detectà è osservà.

2. U mutore corre più veloce in una direzzione di l'altru

Causa di fallimentu: A fase di u mutore brushless hè sbagliata.Metudu di trasfurmazioni: detect o scopre a fase curretta.

Causa di fallimentu: Quandu ùn hè micca usatu per a prova, l'interruttore di prova / deviazione hè in a pusizione di prova.Soluzione: Girate l'interruttore di prova / deviazione in a pusizione di deviazione.

Causa di fallimentu: A pusizione di u potentiometru di deviazione hè sbagliata.Metudu di trattamentu: reset.

3. Stalla di u mutore

A causa di u difettu: a polarità di u feedback di velocità hè sbagliata.

Approcciu:

a.Sè pussibule, mette l'interruttore di polarità di feedback di posizione in una altra pusizione.(Hè pussibule nantu à certi unità)

b.Sè aduprate un tachimetru, scambià u TACH + è TACH- in u drive per cunnette.

c.Se si usa un codificatore, scambià ENC A è ENC B in u drive.

d.In u modu di velocità HALL, scambià HALL-1 è HALL-3 in u drive, è dopu scambià Motor-A è Motor-B.

A causa di l'errore: l'alimentazione di l'encoder hè disattivata quandu u feedback di a velocità di l'encoder.

Soluzione: Verificate a cunnessione di l'alimentazione di l'encoder 5V.Assicuratevi chì l'alimentazione pò furnisce una corrente sufficiente.Sè aduprate una fonte di energia esterna, assicuratevi chì a tensione hè à a terra di u segnu di u driver.

4. U lume LED hè verde, ma u mutore ùn si move

A causa di u difettu: u mutore in una o più direzzione hè pruibitu di spustà.

Soluzione: Verificate i porti + INHIBIT è -INHIBIT.

Mutivu di fallimentu: U signale di cumanda ùn hè micca à a terra di u segnu di u drive.

Metudu di trasfurmazioni: Connect the command signal ground to the driver signal ground.

5. Dopu à u putere-on, a luce LED di u cunduttore ùn si illumina micca

Causa di fallimentu: A tensione di alimentazione hè troppu bassu, menu di u minimu di tensione.

Soluzione: Verificate è cresce a tensione di alimentazione.

6. Quandu u mutore gira, a luce LED lampeghja

Mutivu di fallimentu: errore di fase HALL.

Soluzione: Verificate se l'interruttore di a fase di u mutore (60/120) hè currettu.A maiò parte di i motori brushless anu una differenza di fase di 120 °.

Mutivu di fallimentu: fallimentu di u sensor HALL

Soluzione: Detectà e tensioni di Hall A, Hall B è Hall C quandu u mutore hè in rotazione.U valore di tensione deve esse trà 5VDC è 0.

7. U lume LED mantene sempre rossu.Causa di fallimentu: Ci hè un fallimentu.

Metudu di trattamentu: Motivu: overvoltage, undervoltage, short circuit, overheating, driver prohibited, HALL invalid.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021