• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Controller programmabile PLC

Controller Logic Programme (PLC) hè un sistema elettronicu di operazione digitale cuncepitu specificamente per applicazioni in ambienti industriali.Aduprà una memoria programabile per almacenà struzzioni per eseguisce operazioni logiche, cuntrollu sequenziale, timing, cunti è operazioni aritmetiche in ellu.Cuntrolla diversi tipi di equipaghji meccanichi o prucessi di produzzione attraversu input è output digitale o analogicu.

Controller Logic Programmable (PLC) hè un controller aritmeticu digitale cù un microprocessore per u cuntrollu automaticu, chì pò almacenà è eseguisce struzzioni di cuntrollu in memoria umana in ogni mumentu.U controller programmable hè cumpostu di unità funziunali cum'è CPU, istruzzioni è memoria di dati, interfaccia di input / output, alimentazione, cunversione digitale à analogica, etc. In i primi tempi, i controller logici programmabili avianu solu a funzione di cuntrollu di logica, perchè elli sò stati chjamati cuntrolli logici programabili.In seguitu, cù u sviluppu cuntinuu, sti moduli di computer cù funzioni simplici à u principiu avianu diverse funzioni, cumprese u cuntrollu logicu, u cuntrollu di u timing, u cuntrollu analogicu è a cumunicazione multi-machine.U nome hè statu ancu cambiatu in Controller Programmable, Tuttavia, per via di u cunflittu trà l'abbreviazione PC è l'abbreviazione Personal Computer, è per ragioni abituali, a ghjente usa sempre spessu u terminu controller logic programmable, è sempre aduprà l'abbreviazione PLC.L'essenza di un controller di logica programabile PLC hè un computer dedicatu à u cuntrollu industriale.I so cumpunenti basi includenu: modulu di alimentazione, modulu CPU, memoria, modulu di input è output I/O, backplane è modulu di rack, modulu di cumunicazione, modulu funziunale, etc.

微信图片_20230321134030

Controller Logic programmable PLC: PLC hè cunnisciutu cumplettamente cum'è Controller Logic programmable in inglese è controller logic programmable in Chinese.Hè definitu cum'è un sistema elettronicu operatu da operazioni digitale, cuncepitu apposta per l'usu in ambienti industriali.Aduprà una classa di memoria programmable per almacenà i prugrammi internamente, eseguendu struzzioni orientate à l'utilizatori, cum'è operazioni logiche, cuntrollu sequenziale, timing, cunti è operazioni aritmetiche, è cuntrullà diversi tipi di prucessi meccanichi o di produzzione attraversu input / output digitale o analogicu.DCS Distributed Control System: U nome inglese cumpletu di DCS hè Sistema di Control Distributed, mentri u nome cinese cumpletu hè Sistema di Control Distributed.DCS pò esse interpretatu cum'è un pruduttu d'alta tecnulugia automatizatu chì hè largamente utilizatu in l'industrii induve ci sò assai cuntrolli di loop analogicu, minimizendu i risichi causati da u cuntrollu, è centralisendu e funzioni di gestione è di visualizazione.DCS hè generalmente custituitu di cinque parti: 1: controller 2: scheda I/O 3: stazione di operazione 4: rete di cumunicazione 5: gràfica è software di prucessu.
1. Modulu di putenza, chì furnisce u putere di travagliu internu per l'operazione PLC, è certi ponu ancu furnisce u putere per i signali di input.
2. U modulu CPU, chì hè a unità centrale di prucessu di PLC, hè u core di hardware PLC.A prestazione principale di PLC, cum'è a velocità è a scala, sò riflesse da a so prestazione;
3. Memoria: principarmenti almacenà i prugrammi di l'utilizatori, è alcuni furnisce ancu memoria di travagliu supplementu per u sistema.Strutturalmente, a memoria hè attaccata à u modulu CPU;
4. Modulu I / O, chì integra circuiti I / O è hè divisu in moduli di diverse specificazioni secondu u numeru di punti è u tipu di circuitu, cumpresi DI, DO, AI, AO, etc.
5. Base plate and rack module : furnisce una basa di basa per a stallazione di diversi moduli PLC, è furnisce un bus per a cunnessione trà i moduli.Certi backplanes usanumoduli d'interfaccia è alcuni usanu interfacce di bus per cumunicà trà l'altri.Diversi fabricatori o sfarenti tippi di PLC da u stessu fabricatore ùn sò micca listessi;

微信图片_20230321135652

6. Modulu di cumunicazione: Dopu a cunnessione à u PLC, pò attivà u PLC per cumunicà cù l'urdinatore, o PLC per cumunicà cù u PLC.Qualchidunu pò ancu ottene a cumunicazione cù altri cumpunenti di cuntrollu, cum'è cunvertitori di frequenza, cuntrolli di temperatura, o formanu una reta lucale.U modulu di cumunicazione rapprisenta a capacità di rete di PLC è rapprisenta un aspettu impurtante di u rendiment PLC oghje;

7. Moduli funziunali: In generale, ci sò moduli di cunti d'alta velocità, moduli di cuntrollu di pusizioni, moduli di temperatura, moduli PID, etc. Sti moduli anu u so propiu CPU chì ponu pre-processà o post-processu signali per simplificà u cuntrollu CPU PLC di cuntrolli programabili cumplessi. .I tipi è e caratteristiche di i moduli intelligenti sò ancu assai diffirenti.Per i PLC cù un bonu rendimentu, sti moduli anu parechji tipi è boni prestazioni.


Tempu di post: 21-mar-2023