• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Applicazione di Motion Control in Control Industrial and Automation

U cuntrollu industriale hè principalmente divisu in duie direzzione.Unu hè u cuntrollu di u muvimentu, chì hè di solitu usatu in u campu meccanicu;L'altru hè u cuntrollu di prucessu, chì hè di solitu usatu in l'industria chimica.U cuntrollu di u muvimentu si riferisce à un tipu di servo sistema urigginatu in u primu stadiu, chì hè basatu annantu à u cuntrollu di u mutore per rializà u cuntrollu di u cambiamentu di quantità fisiche cum'è u spostamentu diagonale, torque, vitezza, etc. .

Da u puntu di preoccupazione, a preoccupazione principale di u servomotore hè di cuntrullà unu o più paràmetri in u torque, a velocità è a pusizione di un unicu mutore per ghjunghje à u valore datu.U focu principalu di u cuntrollu di u muvimentu hè di coordinà parechji mutori per compie u muvimentu specificatu (traiettoria sintetica, velocità sintetica), cun più enfasi in a pianificazione di a trajectoria, a pianificazione di a velocità è a cunversione cinematica;Per esempiu, u mutore di l'assi XYZ deve esse coordinatu in a macchina CNC per compie l'azzione d'interpolazione.
U cuntrollu di u mutore hè spessu cunsideratu cum'è un ligame di u sistema di cuntrollu di u muvimentu (di solitu loop attuale, travagliendu in modu di torque), chì si concentra più nantu à u cuntrollu di u mutore, in generale cumpresu u cuntrollu di a pusizione, u cuntrollu di a velocità è u cuntrollu di torque, è in generale ùn hà micca pianificazione. capacità (alcuni cunduttori anu pusizioni simplici è capacità di pianificazione di velocità).
U cuntrollu di u muvimentu hè spessu specificu à i prudutti, cumpresi i moduli meccanichi, software, elettrici è altri, cum'è robots, veiculi aerei senza pilotu, piattaforme di movimentu, etc. Hè un tipu di cuntrollu per cuntrullà è gestisce a pusizione è a velocità di e parti meccaniche in muvimentu. tempu reale, cusì ch'elli ponu spustà secondu a trajectoria di u muvimentu previstu è i paràmetri di muvimentu specificati.

微信图片_20230314152327
Qualchidunu di i cuntenuti di i dui sò coincidenti: u loop di posizione / loop di velocità / loop di torque pò esse realizatu in u cunduttore di u mutore o in u controller di muvimentu, cusì i dui sò facilmente cunfunditi.L'architettura di basa di un sistema di cuntrollu di u muvimentu include: controller di muvimentu: utilizatu per generà punti di trajectoria (output desideratu) è circuitu di feedback di posizione chjusu.Parechji cuntrolli ponu ancu chjude un ciclu di velocità internamente.
I cuntrolli di u muvimentu sò principarmenti divisi in trè categurie, vale à dì basati in PC, cuntrolli dedicati è PLC.U controller di muvimentu basatu in PC hè largamente utilizatu in l'elettronica, EMS è altre industrii;L'industrii rapprisentanti di cuntrolli speciali sò l'energia eolica, fotovoltaica, robotica, machini di formatura, etc.PLC hè populari in gomma, automobile, metallurgia è altre industrii.

Drive o amplificatore: utilizatu per cunvertisce u segnu di cuntrollu (di solitu segnu di velocità o torque) da u controller di muvimentu in un signalu di corrente o tensione più altu.A unità intelligente più avanzata pò chjude u ciclu di pusizione è u ciclu di velocità per ottene un cuntrollu più precisu.
Attuatore: cum'è a pompa idraulica, cilindru, attuatore lineare o mutore per u muvimentu.Sensore di feedback: cum'è un codificatore fotoelettricu, un trasformatore rotativu o un dispositivu à effettu Hall, utilizatu per rinfurzà a pusizione di l'attuatore à u controller di pusizione per ottene a chjusa di u ciclu di cuntrollu di pusizione.Parechji cumpunenti meccanichi sò usati per cunvertisce a forma di muvimentu di l'attuatore in a forma di muvimentu desiderata, cumpresa a scatula d'ingranaggi, l'arbre, a vite di sfera, a cintura dentata, l'accoppiamentu è i cuscinetti lineari è rotativi.

微信图片_20230314152335
L'emergenza di u cuntrollu di u muvimentu prumove ancu a suluzione di u cuntrollu elettromeccanicu.Per esempiu, in u passatu, cammes è ingranaggi bisognu à esse rializatu da struttura miccanica, ma avà ponu esse realizatu cù l'usu di camme è ingranaggi elettroniche, eliminendu u ritornu, l'attrito è l'usura in u prucessu di a realizazione meccanica.
I prudutti di cuntrollu di u muvimentu maturu ùn anu micca solu bisognu di furnisce a pianificazione di u percorsu, u cuntrollu in avanti, a coordinazione di u muvimentu, l'interpolazione, a suluzione cinematica avanti è inversa è l'output di cumandamentu di u mutore di azzione, ma ancu avè bisognu di un software di cunfigurazione di l'ingegneria (cum'è SCOUT di SIMOTION), interprete di sintassi. (ùn si riferisce micca solu à a so propria lingua, ma include ancu supportu di lingua PLC di IEC-61131-3), funzione PLC simplice, implementazione di l'algoritmu di cuntrollu PID, interfaccia interattiva HMI è interfaccia di diagnosi di difetti, Controller di muvimentu avanzatu pò ancu realizà u cuntrollu di sicurezza.


Tempu di Postu: Mar-14-2023