• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

Campionu!!!Vector vince u 3rd CIMC Sports Games

In u vaghjimu d'oru d'ottobre, u vaghjimu hè altu è rinfrescante.U 3rd "Yuezhigu. Joyful Colors" Park Sports Games tenuta da CIMC Industrial Park hà finitu successu u 31 d'ottobre. Cum'è unu di i 16 squadre participanti in l'imprese parchi, u "Glory Team" di Vector hè cum'è un bambù rottu.In a passione, l'unità è u travagliu duru di u debut "stile rossu", u calendariu "putere rossu" è a fine di l'avvenimentu "vincitore rossu", a squadra hà vintu U primu postu in u premiu di u prugettu è u sicondu postu in a squadra. U premiu di spettaculu di comportamentu mostra u spiritu unitu è ​​unitu di u nostru Vector di participà à a cumpetizione.A vitalità di u ghjovanu è u spiritu di a cumpetizione sò stati dimustrati in questa riunione sportiva.

Cumu ùn ci hè micca una cerimonia di alza di bandiera per un avvenimentu cusì maiò?

Un core è una mente

A squadra di l'Armata di Ferru, vai avanti curaggiu

Un ritmu uniforme

Slogan sonoro

Faccia vigorosa

Dimustratu u stilu di squadra per a scena

Tug of war hè un cuncorsu di forza

Hè una cumpetizione di travagliu in squadra trà i dui partiti

Per a vittoria

A determinazione di spinghje Shanxi fora

Combattemu !

Ùn rinunzià micca davanti à l'ostaculi

Basta à andà avanti curaggiu

L'altra parte di a vittoria hè ghjustu davanti

Più più u più felice

U stessu hè veru per u ghjocu

Esige un altu gradu di cuncentrazione è di cullaburazione

Cù u fronte, striving forward

Dopu dui ghjorni di travagliu duru, ùn vulete micca mancà u mumentu culminante.Fighjemu a parte più eccitante di u Park Games-Vector hà vintu u campionatu!

A participazione à a riunione sportiva ùn hè micca solu un scambiu interattivu trà l'imprese è l'imprese, ma ancu un avvenimentu per prumove più l'unità è l'amicizia trà i culleghi dopu u travagliu, per avè un sensu più grande di appartenenza corporativa è onore.U premiu di questu avvenimentu ùn hè micca per a riunione sportiva.U scopu ultimu, per participà in questu, un core è una mente, per compie attività sfide unu dopu l'altru, è inspirà a nostra squadra Vikeda à travaglià inseme versu un scopu hè u nostru più grande valore è gloria!


Tempu di Postu: Apr-17-2021